MITEN TÄSTÄ ETEENPÄIN?

Hankinta on kevyt, sinulle räätälöitävä mittaus- ja seurantajärjestelmä. Edullisuutensa ansioista LIIM mahdollistaa kattavan mittaus- ja seurantajärjestelmän myös pieniin yrityksiin.

Hankkeen toteuttaminen on sinulle vaivatonta. Lyhyen alkutapaamisen jälkeen hanke etenee asiantuntijamme johdolla aina asennus- ja käyttöönottovaiheeseen asti. 

Hanke pilotoidaan nopeasti ja järjestelmä skaalautuu tai monistuu helposti.

1. Tarpeiden määrittely

Yrityksesi tarpeita kartoitetaan (Teams-) haastattelulla ja esitietokysymyksillä.

2. Soveltuvat teknologiat

Ratkaisuissa ja komponenttivalinnoissa pyrimme kokonaan laitetoimittajista riippumattomiin ratkaisuihin, jolla saavutetaan paras kustannustehokkuus, suurempi toimintavarmuus ja esim. anturin rikkoutumistilanteessa lyhyemmät mahdolliset varaosien hankinta-ajat. Yrityksesi tarpeiden pohjalta määritetään käyttöympäristöön sopivat tekniset ratkaisut.

3. Toteutuksen suunnittelu

Edellisten vaiheiden määritelmien pohjalta hahmottuu myös toteutusympäristö, johon toteutus suunnitellaan. Näin varmistetaan seuraavien vaiheiden onnistuminen.

4. Komponenttien valinta

Komponentit valitaan soveltuvuuden sekä suunnitelmien pohjalta yrityksesi tarpeiden mukaan.

5. Mittaus­järjestelmän rakentaminen

Asiantuntijamme rakentaa mittausjärjestelmän kohteeseen ja varmistaa kokonaisuuden yhteensopivuuden ja toimivuuden halutulla tavalla.

6. Raportointi ja hälytykset

Asiantuntijamme määrittelee datan visualisoinnin, raportit ja hälytykset tarpeittesi mukaan.

7. Käyttöönotto ja Opastus

Järjestelmän käyttöönotto tehdään yhdessä asiantuntijamme kanssa, jolloin varmistutaan toimintojen asianmukaisuudesta. Tarvittaessa asiantuntijamme opastaa myös järjestelmän käytössä.

8. Ylläpito

Käyttöönoton jälkeen järjestelmän toimintakykyä ylläpidetään puuttumalla nopeasti mahdollisiin poikkeamiin.

Kiitos yhteyden­otostasi!

Palaamme asiaan mahdollisimman pian.